
We are Simon. Simon is us.
Keep voting for In The Flesh in the Favourite Summer Show Poll, Dominion is still snapping at our heels! (No identification/login required, and you can vote as many times in a row as you want)
Just an idea: maybe if we all vote at the same time we can gain a significant advantage (apparently there’s more of us than Dominion fans, but they’re more persistent in their voting): let’s say get together and vote in the poll as many times as we can tomorrow Sunday, August 24th, at 9.00 pm UTC/GMT? (that’s 10 pm in London, 23h in Paris; for other time zones here’s a time zone converter).
What say you, Fleshdom? (in the mean time, keep voting!)
92soojinがsevenswellsからリブログしました
92soojinがこの投稿を「スキ!」と言っています
versacecumsockがこの投稿を「スキ!」と言っています
ozzedがこの投稿を「スキ!」と言っています
urmomssidehoeがこの投稿を「スキ!」と言っています
lucisettembreがsevenswellsからリブログしました
lucisettembreがこの投稿を「スキ!」と言っています
homo-nouveauがこの投稿を「スキ!」と言っています
spelacchiottoがこの投稿を「スキ!」と言っています
poison-starchildがこの投稿を「スキ!」と言っています
spacebutterfliesがこの投稿を「スキ!」と言っています
spookyfroggiがこの投稿を「スキ!」と言っています
asgardian--angelsがこの投稿を「スキ!」と言っています